En tanke om sjukdom
Jag ligger i min säng, har laptopen bredvid mig och har en diskussion igång i ett fönster, lite moderering av grupper i ett annat, och sen försöker jag sätta mig in i en planering och en offert i ett tredje. Det är så mitt liv ser ut, och har gjort de senaste tre åren. Säkerligen …